Seymasyma amiin inşAllah sonuçlarımız tertemiz çıkar❤️ Bana da herkes erkek senin diyo ama pek kendimi inandıramıyorum. İlk günden beri kız doğuyor içime, kızım diye seviyorum Ama bakalım kısmet ☺️ Rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşAllah 🤲🏻