Y-zgn Kızlar 27 haftalık hamileyim sağ göğsümün altı öyle ağrıyor ki kemiklerim batıyor resmen göğsüm de çok ağrıyor, göğsümün altları çatlamış resmen annem de süt kanalların açılıyor ondan ağrı olur çatlar diyor, ağrı sebebine baktım internetten kaburgalarımız genişliyormuş o yüzden böyleymiş, ağrıya dayanamıyorum ama napıcam bilmiyorum böyle olan var mı yada şu iyi gelir diye söyleyebilecek 😞
Limonlusu Y-zgn 2 hafta önce bende de aynı sorun vardı hatta doktoruma sordum normal demişti şimdi sütüm gelmeye başladı 😊 korkma
Y-zgn Limonlusu korkmuyorum ama canımın yanması çok üzüyor, benim de mi sütüm gelecek o yüzden mi acaba kötü bir sebebi olmasın tabi Allah korusun kaçıncı haftanda sütün geldi canım ağrıların geçti mi 🤗
Limonlusu Y-zgn 27 de geldi canım ağırlar devam ediyor ne yazık ki içten bi sızlama yanma şeklinde oluyor sonra biraz süt geliyor rahatlıyor