Nesibeferit Kzlar sabah kontorlm var di nst sancı yok açılma yok. Şu an yarm saatten beri 5 dk da bir 3 5 saniye sancı tutup bırakıyor ama ne olduğunu anlamıyorm hemen telaşa vermek istemiyorm sizce durum nedir. Sancı karın altında oluyor sadece
hunilimom Nesibeferit doğum sancısı düzenli ve şiddetini arttırarak gelir canım sancılarını takip et kaç dakikada bir geliyor şiddeti nasıl ama duş alıp takip etmek daha kolay
Betulaks Baskı hissedıyorsan sancın dınlenmekle yatmakla geçmiyorsa acılma başlamış olabılır telaş yapma takıp et kendini