Hatice97 Bayanlar boş kese sebebiyle kürtaj olucam kürtaj sonrasında hamile kalmak zorlaşıyor mu? Bu arada bir oğlum var ve çok şükür rabbim hemen nasip etti bir sorun yaşamadım kürtaj sonrası korunmak gerekiyor diye uydum doğru mu bu konu da bilgisi olan lütfen yazar mı♥️
Adimadim Hatice97 bende bos kese ile kurtaj oldum ara vermeye gerek duymadi doktorum bir adet sonrasi korunmadan iliski önermişti zaten
gurcem Bana doktorum korunmana gerek yok demıstı.Hamıle kalabılıyorsun kuzum ıcın rahat olsun hatta daha cabuk kalabılırsın♥️
Hatice97 gurcem evet bende böyle düşünüyorum ama düşük riski olur diye bir kaç ay korunmak gerekiyormuş bende bilmiyorum
Badevehande 3 ay korundum kontrolde kist çıktı 2 ayda Doğum kocişim hapı kullandım kistim patladı uzun süre sonra kaldım ama Doğum kontrol hapına bağlıyorum benim doktorum hastanem çok iyiydi sancı bile çekmedim