_busra
Ahududu yu ben ilk gebeligimde denedim. Fayda etmedi diyebilirim. 41+1 geldi.
Kesilme oldu dogumda. Cok kan kaybettim. Ve bütün rahim yumusak dedi doktorlar. Ne kullandim diye sordular. Ahududu cayi dedim. Kesinlikle bidaha kullanmamami söylediler. Aşırı kan kaybı oldu normal bi kesikte. Başka büyük bi kesilme veya acil sezeryan olmuş olsa hayati tehlike olabilirdi hatta denildi.
O yüzden en iyisi sabirla beklemek ve hayirlisina dua etmek. Etrafdaki (internet vs.) ebeler tavsiye etse bile hastanedeki ebelere danismalisin. En iyisini onlar bilir söyler.
Hareket veya spor dogumu kolaylastirir. Ama erken gelmesinede sebep olmaz. ..