Kdzeregli Kızlar 7+4 hamileyim. Bugün tansiyonum çıktı 14e 7 bayılıcak gibi oldum ensemde ağrı geldi soğuk ter falan gelince gözlerim karardı uzandım. Ama hala başım çatlıyor. Tansiyon yüksekliği bu dönemde olur mu yoksa bir önlem almam gerekir mi?