Seda_123 Sibl8 Bacak agrın varsa doktoruna söyle canım magnezyum eksikliğinden oluyor ağrılar ilaç verir sana
Minik_fasulyem1 Sibl8 25+4 ama 23 den beri böyleyim ilk belim oldu sonra bacağımda aynısı oldu genelde kız bebeklerde oluyormuş ama öyle diyorlar