Neslihankarabal Ozlemmmmm ablam ilk bebeğini özel hastanede ikinci bebeğini ise pendik devlette yaptı. Devlette çok daha memnun kaldı. Korkma bence doktorun iyi ise sadece doğumuna denk gelmesi için konuş onun gözetiminde çok daha iyi bir doğum geçecektir eminim.
Meryemak BarBahanurTopuz Bursa’da hangi hastaneye hangi doktora gidiyorsunuz acaba? Ben Zübeyde hanıma gidiyorum
Sempatik Ozlemmmmm canim bende devlette yapicam ilkinde devlette simdide öle olcak özele dünyalar kadar para verdigimiz icin pervane oluyolar ama devlettede hemsirelerin kötü davrandigini görmedim herkesin basina her hastanede bisey oluyo takmamaya calis
Bernagurses Canim daha once konusmustuk. Ben fatih hastanesinde devam ediyorum. Burdan bi arkadas dogumhanesini gormus hemsireleri falan cok iyi diyodu. Bana uzak kaliyo farabi o yuzden semih beyle devam edicem insallah. Seninde iyi haberlerini bekliyorum 😊
Ozlemmmmm Bernagurses tamam canim dedigim gibi oradada dogum yapan tanidiklarim var gorumcem ebesine cok dua ediyor valla Allah iyi insanlarla karsilastirsin hepimizi😍😍😍
Gencanne01 Ozlemmmmm bende hemsıreyım suna emın olabılırsın oradaki çalışanlar daha tecrubelı eskı ebeler bıraz sert ama oda senın elınde sen onlar ne derse onu yap sana zarar verecek hıcbırsey yapmazlar cunku onlarda kadın bunu unutma . Insanlar sağlıkçılara karşı o kadar önyargılı ki sankı onlar hep can acıtıyormuş günü davrandıkları ıcın mecburen hemsıreler sert olmak zorundalar . Sen onlar ne derse onu yap ıkın dendiklerinde bağırmaya verecegın gücü ıkınmaya ver vs emın ol gayet memnun kalır çıkarsın