MerveFasulye Kızlar biz 31.haftalık olduk. Karnımın sağ alt tarafı bıçak saplanır gibi ara ara ağrı giriyor. Vajinamda baskı gibi bir ağrı var. Tuvaletim geldi gibi hissediyorum sürekli idrar varmış gibi oluyor ama yok. Sizlerde de oluyor mu böyle. 1 hafta sonra doktor kontörlümüz var ama merak ediyorum aynı şeyleri yaşayan var mı.
Lilensa MerveFasulye 30 haftadaym bende öyleyim bazen altına işleyecek gibi oluyorum tuvalet gidiyorum bişey yok normalmiş araştırdım baya.
duyguyilmaz Bende de var. 31+4 boyle vajinada aci mi batma mi anlamadigim bir agri olup geciyo saniyelik. Ben de tirsmistim ama arastirdim ayni seyi yazan da cok😥
zehraezgi Bebek döndugu basi asagi pozisyona geldigi icin mesaneye baski yapiyor idrar varmis hissi agri batma hissedlmesi normal kizlar
MerveFasulye Allah razı olsun kızlar 🙏 ilk gebeliğim yaşadığım herşeyi anlamlandıramıyorum kontrol gelmeden zırt pırt doktorada yazıp sormak istemiyorum. Merak ediyordum ne olduğunu. Dışarı çıkmaktan korkar oldum WC de yatıp kalkıyorum resmen gece uykusuda haram oldu bölünüp duruyor. 🤦🏻♀️