Kevsergizem 15+5 haftalık hamileyim ve acayip derecede boğazım ağrıyor yutkunurken üşüyorum ve hafif ateşim var bebeğime zarar vermeden nasıl iyi olabilirim bütün bitki çayları yasak iki düşüğüm olduğu için lütfen yardım edin 🙏🏻
Kemin Kevsergizem ben 9 haftalıkken aynı bu şekilde bir gece sadece parol içip ateşimin düşmesini bekledim ve ertesi gün doktor beni azarlamıştı ateş çıktığı an bebek tehlikede hemen gelmelisin demişti
rabnaz6822 Kevsergizem yatmadan önce baş ucuna soğan koy 💁🏻♀️Soguk algınlıgı için iyi. Birde hava soğudu zorunlu olmadıkça dışarı çıkma 😁kalın giyin
Yelz_91 Kevsergizem ılık suya limon sıkıp içeblirsin... mandalina portakal ye bol bol... et yemkleri ye kellepaça iç
Yenqec Soğana karanfil saplayıp uyuduğun odaya koyunca çok iyi geliyormuş diye duydum. Araştırıp deneyebilirsiniz. Çok geçmiş olsun
Nur_arkn Boğaz agrısını ben cok sık yaşarım bademcik var koly kolayda geçmez ama tuz ve limonla ayaga kalktım cok yararlı geliyoe bir zararıda yok bardağa yarısını sıkıp diliyordum üzerine tux atıp kaşıkla yiyorum bi müddet su içmiyoeum tuz rahatlatıyoe
Nur_arkn Limonun hiçbir şekilde zatarı yok zaten ben mandalina gbi soyup yiyorum 27 haftalık gebeyim heralde. Bi 50-60 kg yemişimdir🦋
rabnaz6822 Nur_arkn 12. Haftadayım ara ara benımde canım limon istiyor doğrayıp tuzlayıp yiyorum 😁şüpheleniyorum kız mı diye 💁🏻♀️
Mervedogudemir Ateşin varsa doktora görünmelisin bence enfeksiyon değerin yükselmiş olabilir.Ben boğaz ağrısını 15 gündür çekiyorum iyileşemedim neler denedim.Doğal gargaralar v.s ama geçmiyor Enfeksiyon değerim yükselince doktor ilaç verdi
Kevsergizem Mervedogudemir tek istediğim şey bebeğime zarar gelmesin 😞 başka biseyden şikayetçi değilim
Nur_arkn rabnaz6822 valla hiç aslı yok bence eşkiyle tatlıyla ben hep eşki ve acı yedim ilk bebeğim kızdı şuan yine eşki ve acı yiyorum hatta kıymaya aşerdim buda erkek🌸