27_00 bebek kaka gibi çıkıyor diye heehalde 😂😂
Ben yalvarmıştım lavman yapın bana diye yapmadılar :/ doktor gerek yok demiş. Doğumda kaka yaptım mı bilmiyorum 🤷🏻♀️ hiç o an anlamıyorsun zaten sana da söylemiyorlar. Utanılacak bir şey değil onlara göre. Yeter ki doğur diye her şey mübah görülüyor.