Nur_arkn Kızlar doğum jeli diye birşey varmış dün ınstgramda gördüm bilgisi olan varmı lütfen bilgi verirmisiniz 27 haftalık hamileyim
Dilara1234 Nur_arkn Bizim gelin kullandı sancıya falan etkisi yok bebek Doğum kanalına girdiği zaman doktor tarafından uygulanıyor bebeğin vajinadan daha rahat çıkmasını sağlıyor
Ceyda28 Nur_arkn benim görümcem kullandı özelde yaptı doğumu 250 TL fark ödedi o jel için bir işe de yaramadı 20 tane dikişi vardı kızın makata kadar herkeste bir olmaz tabi ama tavsiye etmem kızlar
Nur_arkn defne55 evet ya kesilme cizik dikiş olmuyormuş daha kolay oluyormuş bir bilgi sahibi olan varsa cidden yardımcı olurlarsa cok seviniriz
[silindi] Evet bende bugün gördüm çok merak ettim nerde nasıl hangi hastanelerde yapiliyo nasıl bişey merektayim doğrusu
Nur_arkn Dilara1234 evet kesilmesine gerek kalmıyormuş daha cabuk toparlanırız diye düşünüyorum benim bir kızım var dikişim vardı 5 tane ikinci bebeğimde kullanılabilirmi acaba bide devlettemi özeldemi eczanedenmi nasıl temin edebiliriz bilginiz varmı
Dilara1234 Nur_arkn 2. Bebeği bilmiyorum canım onun ilk bebeğidi eczaneden aldılar diye biliyorum önce doktorla konuştular doktor bebeğin kilosuna göre bekle Doğuma yakın al dedi çünkü iri bebek olursa çok faydası olmaz dedi
Kivilipastaa Bildiğim kadarıyla eczaneden kendimiz alıyoruz ama doktora bi danışmakta fayda var tabi bi de propess var fitil dogum başlatmak için
Nur_arkn Beybimss evet ama ebeler onu o an sürermi yağ ne kdr genişletebilir diye düşündüm şuan anne olmak vok zor ya hepimizin yardımcısı olsun rabbim ❤️
Beybimss Nur_arkn amin insallah. Ben instagramda unlu bir kadın dogumcunun videosunda gormustum. Dogumda kendisi hemsirelerden ara ara isteyip zeytinyagi dokuyordu 😊
Nur_arkn Dilara1234 cok tşk ederim bilgilerin için kontrolumde danışıcam inş ya faydasını görmüşmü peki gelininiz
Dilara1234 Nur_arkn bebeğin kilosundanda olabilir iri bebekte çok faydası olmaz demişti doktor onun için 2 dikiş vardı