Anne18 daha çok erken, arkadaşın da dediği gibi stresi atmak çok önemli. Ben de bıkmıştım test almaktan ve yoğunlaşınca her şey hamilelik belirtisi gibi geliyor, sonra testteki tek çizgi daha çok yıkıyor.
Bu arada her gün ilişki iyi değil diye biliyorum. Spermin kalitesi düşüyormuş. Gün aşırı daha çok tavsiye ediliyor