blgeev2 kaçıncı haftadaydım bilmiyorum hafif çatlak oluşmaya başladığını görünce bebe yağını kullanmaya başladım ekstra çatlağım olmadı . Gebe okulunda hemşire kakao yağı sabununu önerdi bebe yağı bitince bugün onu aldım ona devam edeceğim . 37+2 yim bu arada . Fiyatı da 10 lira aktardan aldım çok uygun bence pahalı bir şeyler almaya gerek yok 😊