Ebru9360 ya ben ara ara çektim o ağrıları hatta 27. Haftaya girdim hala oluyor dinlenince geçiyorsa ya da yürüyüşten sonra rahatlıyorsan sorun yok deniyor ben bu haftaya kadar geldim. Rahim büyümesi vs. Sebep olabiliyormuş. Ama inatçıysa ağrıların doktorunla görüş derim. İçin rahatlar