feride_1
Elazığ Medikal Park’da doğum yapmış olan/yapacak olan var mı?Hastane ortamı,doğum fiyatı,fotoğrafçılık hizmeti,ebe ve doktorların tutumu açısından ne söyleyebilirsiniz?Bilgisi olan yazabilir mi?Bir de hangi doktora gidiyorsunuz memnun musunuz?