Siracin_annesi Bensucldr bende polikstik over sendromu vardı. Baska bı doktor dermoid kist dedi. Galiba kistten
burcuisik12 Bensucldr ben de 12 haftalık hamıleyım beta hcgye gore 24 haftalık hamileyim. Doktoruma soyledim biz artık onabakmıyoruz cok takılma ona dedi
Bensucldr CansuDRY içim rahatlıyor hepinizin sayesinde. Gerçekten çok teşekkür ederim ☺️🙏🏻 Bakalım bu hafta sonu 2.kontrole gideceğim bebeği görmek için inşallah herşey düzgün gider . Günler geçmiyor 🤦🏼♀️