Selam12 10 haftalık gebeyim karnımın içi kasılıyor sanki çok yemek yemiş gibi üst kısma doğru var sizce neden doktora gideyim mi ve bugün sarı akıntı fark ettim yoğun
Kbrabalk Selam12 benimde o haftada vardı sanki karnıma çizik atılıyordu ama anlık oluyorsu akıntım hep var ilk zamandan beri şuan 13 haftalığım doktorum normal dedi akıntıya 🤦🏻♀️
Selam12 Sirin_beyza geçen hafta enfeksiyon var denildi ilaç içtim gitti dedi doktor Şimdi acile gitsem mi o zaman ya
Annece Selam12 aklında bir şey kalacaksa git bi enfeksiyon oluyor sarı akıntı ilaçla da geçmiyor hamilelik sürecinde sürekli olabilir ihmal etme özellikle ilk haftalar çok önemli
Sirin_beyza Selam12 canım bak enfoksiyondan 1 hafta yattım ben okadar kolay değil bir haftada gecmez sen sürekli su iç doktora gitsen iiii olur çünkü ben ilaçla atlatamadım beni yatırdı 1 hafta bebeğe geçmesin die ozaman 3 aylık hamileydim
Selam12 Sirin_beyza bilmiyorum ki kan sonucum iyi çıktı temiz çıktı dün birde İstanbul’da çok soğuk vardı yağmurla beraber üşütmüş olabilir miyim ki
Selam12 Kbrabalk çok korkuyoruz bebeğimize bişey olacak diye elim gelince hemen acile gideceğiz 🙏 inşallah bişey çıkmaz
Selam12 Kbrabalk geçtiğimiz günlerde kan verdim ultrasonla bakmadılar bazı devlet hastanelerinde nöbetçi poliklinik açık oluyor ama devlet hastanesi genelde alttan bakıyor
Selam12 Annece bu çok doğru olabilir çünkü bulgur pilavı yedim ağrı başladı sanırım birde acile gittim bişey çıkmadı çok şükür
Selam12 spiker_anne acile gittim kan idrar verdim sorun yok enfeksiyon yokmuş temiz dedi acaba bulgur pilavı yedim o gaz felan mi yaptı
Annece Selam12 içini ferah tut bak bisey de çıkmamış Çok şükür ☺️ Gaz yapan yiyeceklerden uzak durmaya bak o hissettiğin muhtemelen gazdır sogan bulgur asitli içecekler bunlara dikkat et Allah’ın izniyle bisey olmaz ☺️☺️