Sumeyrezerentum
Bende 34+2 tek yumurta ikizi ogluslarima hamileyim canım 😍
Bel agirisi, kasılmalar,akşama şişen ayaklar ve tikanan burun dışında iyiyiz çok şükür 🤗
33+5 te 1900 ve 1950 idi kilolari yavaş buyuyoruz ama Dr umuz normal dedi
İkizlerde 2 kiloyu geçse yeter bizim için dedi
Hayırlı sağlıkla alalım insAllah kucaklarimiza 🙏😊