Duygunnn Kizlar 36. Haftadayim kanamam geldi sabah doktora gittim gun icerisin de nst ye girdim iki kez ikisindede sanci cıkti ama ben pek hissetmiyorum doktorum yatis dedi yatmadim evde dinlenmeyi sectim sizlerde boyle birsey yasayan oldumu sabah kanama oldu ve baska olmadi hafif adet olacakmisim gibi sancm oluyor
Badevehande Kanama hangi haftada gelirse gelsin riskli değil mi heleki son zamanlarınız dinlenme ile ne geçecek ki elinize anlamadım
Duygunnn Ayni ilaci evdede alicam dye dusundum nebileyim kararsiz kaldim bebekte sorun yok dedi doktor oyuzden icim rahat galiba