Iremgokce Kızlar 31+3 haftalık hamileyim bir kızım olucak nasipse adını“ nilda ilay”düşünüyoruz sizce nasıl çok mu zor söylenişi ben baştan beri nilda istiyorum babamızda ilayı nilda ilay diye birleştirdik ama sizce nasıl
Iremgokce Badevehande soyadımız gökçe yani nilda ilay gökçe olucak çok uzun değil hepsi kısa ..ben tek isim istiyorum ama eşimide kırmak istemiyorum ilk bebeğimiz çünkü 🤦🏻♀️
Badevehande Iremgokce hı yani tek olursa benim ki olacak diyorsunuz😂 aman koy gitsin sen Nilda dersin eşin ilay bebiş sizin aslında kimseye laf düşmez güzel isimler ☺️
Mlsldy 2 isim de çok güzel ama ikisini bir söylemesi zor gibi geldi nildalay gibi çıkıyor ağızdan tabi yine de sizin içinize sinmesi sizin isteğiniz önemli 🌸