Buseeeee Arkadaşlar 18 haftanın içindeyim,kasıklarımda sanki adet ağrısı gibi ağrı var oturup kalkınca yada hareket edince oluyor sizce normalmidir?sizlerde de oldumu?
Duruuuu Gmzklyn Bana öyle bir şey vermedi de sadece folik asit kullanıyorum bana da yüzde 80 erkek dedi ama emin olamıyorum çok heyecanlı bir durum. Tarama testi sonucumu verdi bugün. Ve 3 hafta sonra gel dedi.