tugce95 Demir eksikliğinden agrıyor olabilir bi kan tahlili tavsiye ederim. Çünkü Benim öyle oldu 12. Hafta da Demirim aşırı düşmüş ben 16. Haftaya kadar bas ağrısı cektim şiddetli 16. Da randevuda doktora söyledim tahlil yaptı demirim aşırı düşmüş 33 oldum hala Demir takviyesi alıyorum. O dönemde doktorum çok agrın olursa parol al bebeği strese sokmanın manası yok demişti