HLYK90 Merhaba Arkadaşlar, Uzun zamandır yazdıklarınızı okuyorum bir tartışma konusu da ben açayım dedim. 2 yıl önce bebeğimin kalbi atmadı rahimde perde tespit edildi ameliyat vs. Şu an 27 haftalık hamileyim. Çok şükür bu aya kadar sorunsuz geldik ama ben kafayı üşütmek üzereyim. Sürekli bebeğe bir şey olacak diye korkuyorum. İnsanlar da ne kadar berbat hikaye var anlatıyor yok ölü doğum yok erken doğum yok bebeğin erken kanala girmesi. Benim gibi hamilelik geçirip sağlıklı doğum yapan var mı?
HLYK90 Sghslove allah sağ salim kavuştursun bebeklerimize inşallah 🙏 duanın çok faydasını gördüm en azından sakinleşmek için.
Mrvgk Bende ilk bebeğimi 19 haftalık kaybettim. Şimdi 20 haftalık hamileyim geçen hafta ağzım gözüm uçukladı bişey olcak vesvesesinden ama hepsi boş. Karnımızdaki bir kul. Yazılmış ömrü kaderi ne kadar hepsi belli Allah büyük deyip bekleyeceğiz yapacak birşey yok 🙏🏻🙏🏻🙏🏻