Nhrdrn85 Haftaya kadar imkansiz hissedilmesi..10 gramlik bir bebegin hareketi nasil hissedilsinki 🙂 o yasanilan hisler sadece gaz yani bagirsak hareketi..bunu bende gercegini yasayinca gordum.14. Haftada hissettim sandim ama megerse bebek degilmis o, 17. Haftama geldigimde anladim gercek hareketin ne oldugunu.doktoruma da soylemistim gulmustu olmaz diye kizmistim ona ama hakliymis 🙂 ilk 3 ay yogun gaz ile geciyor malesef hatta gobeklerimiz bile sisiyor ve bizi yaniltiyor.sadece sabretmek lazim, herkese saglikli gebelikler.
Busranagme melegimibeklerken o hissedilen bagırsak hareketleriymiş , bende hissediyorum demıstım doktor sadece bagırsak hareketleri Dedi 😀