Aminem2020 isimsizbebek en az acıyan vence göbek kolumdan da bi kaç kez yaptırdım ama daha çok yakiyor
isimsizbebek Aminem2020 evet ama göbeğim de yer kalmıyor artık ve çok zorlanma ya başladım mecburum değiştirmeye
isimsizbebek dilanozkn şu an resmen oturdum nasıl yapcamı düşünüyorum 😂😂 kimi kol daha iyi diyor kimi bacak. Deneyerek görcez artık
Fatosduzgun55 Aminem2020 kız cocuga nasıl batırcan allah ıyılıgını versın o kadar de gıl bacım🙈 sezeryanda bıle 7 kat kesıyorlar derler cocuga ulasmak ıcın ıgnenın ucu o kadar yok.🤣 bende gobek delıgınden 4 parmak falan dıyolar ama oralara vuramıyorum cok acıyor...artık bende ıyıce yanlara vurmaya basladım. Bırde gobek delıgı hızası degıl daha alt tarafdan vuruyorum oralar daha yaglı🤣 El aslıkanlıgı oldu herhalde yaglandıkca acısı azaldı
Aminem2020 Fatosduzgun55 ne bileyim bacim eşim bile korkuyor çocuğa falan batırma diye 😂 alt taraflara hele hiç vurmuyorum hep yanlara kaydım aynen eskisi gibi morarıyor artik alıştık herhalde 😃
Beyzaharun isimsizbebek canım bana hemşire bacaktan yapıldığını söylemedi bile , ya kol ya göbek dedi , kolu dirsek kısmından büktükten sonra 4 parmak omuzdan dirseğe kadar 4 parmak bu ikisinin arasına kolunun biraz arka kısmına doğru etini sıktırıp vuruyosun
Alya123 isimsizbebek kolun arka kısmına doğru yumşak bölümden tutup yapıyoruz daha doğrusu ben kendime kıyıp yapamıyorum eşim yapıyor 🥵
Melisayenerli isimsizbebek canım benım doktorum hibor 5 bini 9 ay karnımdan vuracagımı söyledi 2 bebek kaybım var ve göbegim delik deşik oldu yinede kola bacaga gecmedim kafana göre gecme bence doktora sor tamam derse aynı gün acilden hemsireden rica et ilk sen deneyerek vur 😊♥️
isimsizbebek Melisayenerli ben tedbir amaçlı kullanmıyorum şu an doktor kol ve bacak da olur demişti canım çok sağol Allah kolaylık versin
Cge_14 isimsizbebek bende 28.haftadayim gobek gerildikce morluk azalmaya basladi aslinda morluklar geçene kadar koldan yapın kol cok açımiyor
isimsizbebek Cge_14 bende göbek gerildikçe morarmaya başladı nedense. Yorumlar da da çoğu koldan yap demiş. Dikkate alacağım teşekkürler 😊