Demirleblebi [silindi] Ömer değil😂 6-7 yıl sonra bir sınıftaki erkek çocukların 3ü 5i değil yarısından fazlası Ömer olacak. Hele Ömer Asaf şeklinde olanı Ali ismi bile Ömer Asaf yanında nadir duyulan isim gibi oldu.
Mahbeker [silindi] Yusuf güzel bence. 💃 Başka bir postta Hamza ile Yusuf arasında kalmış bir annemiz. Yusuf yüzlü bebisleriniz olsun. 🙏🏻 😊 🐞 🎀
2104 İki isim koy yusufali olsun çok uyumlu tek olarakta yusuf ♥️ Bebeğine seslenişini düşünerek koy bence daha güzel bulabilirsin 🥰 yusufum gibi mesela👍