utnuspirinc benim hayatımda hiç bişey değişmedi. Beraber yatıyoruz kızımla. Toxoplazmam pozitif benim bagışıklım var yani. Veterinerim evdeki hayvandan korkma dedi asıl sokakta 3 canım var onların da parazit ignelerini yaptırıyorum. Bir tek çocuk emekleme zamanında sorun oluyor ister istemez tüyden. Onun da bi çaresini bulucaz inşallah.