kocamherseyim Kizlar bebegime 11 haftalikken kiz denildi suan 13 olduk bu defada erkek dedi doktor saglikli olsun yeter de cinsiyetinide cok merak etmiyor degilim hani sizce hangisine inanmaliyim🙄
gulanne kocamherseyim daha çok erken 16-17de netleşir iyice. Biraz daha sabretceksin. Banada 13.haftada erkek dedi. 30haftalığım kızım olacak. Allah nasip ederse.
KymetKaplan kocamherseyim bence 16. Haftayı bekleyin bende 16+5 im dün ögrendim, ilk defa söyledi erkek dedi hiç tahmin söylenmedi daha önce , tabi doktor değişikliği yaptım
Hatce06 kocamherseyim hic birine tam inanma daha erken bana 13 de önce erkek Sonra kız dedi bende 14.hafta gittim erkek dedi pipisini gösterdi 17haftada gittim yine erkek dedi 😂
kocamherseyim KymetKaplan nebilim canm aslinda az kaldi 14 umuzede iste sabredemiyorum ilk bebegim hemen bilmek istiyorum🙂
Nilemyus Bende 12+5 teyim. Erkeğe benziyor dedi dr ama iki hafta sonra net görünür o zaman kesin bilgi vereyim dedi.
DenizelikDikilita Arkadaslar 13- 14 ler erken...24 haftada cinsiyet degisen cok var. 16 haftada bebek pozisyonu uygunsa ogrenirsiniz. 20 hafta detayli ultrosonda kesin ve net
Asrinbaby kocamherseyim 13 te erkek dediyse erkektir bence . Bana 12 'de erkek dedi 20 oldum dün gittim baktı erkek dedi yine. Erkekte çok yanılma olmuyor.