Ozgemlym BusraMece herşey tamam kızımı bekliyorum canı ne nezaman isterde gelir artık bakalım ☺️☺️Kasılmalar karın gerilmeleri içerden ittirmeler falan ☺️
Nur___ BusraMece stabil, sıfır açıklık, bol sabırsızlık, hıçkırıklar şeklinde geçiriyor zaman çünkü zaman akmıyor resmen ya 😵😄bi hayırlısıyla doğursaydık 🙏
Sezenn01 Ozgemlym ya benimde senin gibi oluyor korkuyoyorum bişemi oluyor diye normalmiş ozaman canım 😊
Fatma92naz Günler geçmiyor artık gelse diye bekliyorum 🤦🏼♀️ Ne açılma ne sancı tık yok 🤦🏼♀️ Karın sertleşmesi arada bi ağrı bol bol idrara çıkmak dışında bişiyimiz yok 🤦🏼♀️ Sağlıklı sıhhatli kavuşmak dileğiyle hepimiz için amin 💕🙏🏼
Hmrt 37+3 ten selamlar 🙋🏻♀️☺️ Bizde heyecanla kızımızı bekliyoruz. Pazartesi kontrolüm var bir sonraki haftaya sezeryan günü belirleyecek doktorum 🥴🙈
Caglaak Bol uykusuzluk ve kasılma ile devam ediyoruz😑😑 dün gece gelen nisanım mi bilmiyorum pazartesiyi bekliyorum doktorla konuşacam inşallah
Caglaak Rmzye düzensiz bel ağrım oluyor ve oğlum bir tarafta toplanıyor ama böyle aman aman şancı yok
Nermink BusraMece vallahi 2 haftaya sezaryen olacagız. Miniğimiz erken gelmezse. Durumum; ne yatabiliyorum be oturabiliyorum yürürken iyiydim. Fakat 2 gündür sol kalçmadan aşağı doğru ağrı oluyor zor yürüyorum. Gece uyandıgımda sol topugumun üzerine basamadım. Bebeşimin hareketleri de oldukça azaldı.
BusraMece Nermink benimde sag kalcamda var o sikinti cok kotu oluyo gerçekten hareket edemiycek duruma geliyo insan Allah bi avazda kurtarır inşallah hepimizi 😊