Kelebek36 Pıhtılaşma sorunu olup iğne ve coraspin kullanan arkadaşlar coraspini ne zaman bıraktınız doktorunuz nasıl açıklamalar yaptı bilgi verir misiniz
isimsizbebek Kelebek36 ben tedbir amaçlı kullanıyorum doktor doğumdan bir hafta önce coraspin bırakılacak. İğne ise doğum yapana kadar
Fatosduzgun55 Kelebek36 32+0 da bıraktırdı aspirini. Ama oscapara devam doguma ve dogum sonrasına 15 20 gun daha devam dedı🙈
Ezgky2323 Kelebek36 benim de kan pıhtılaşmam var coraspin kullanıyordum 34 de yani bir hafta önce bıraktım bazı doktorlar 37 ye kadar bile kullandırıyor demişti doktorum insan tedirgin oluyor bırakınca ama doktor ne uygun gördüyse o
Kelebek36 Bende 36 haftamdayım bugünden itibaren kesicez dedi ama insan korkuyor neden bıraktırıyorlar acaba
Grisayfa Kelebek36 kan sulandırıcı olduğu için Doğum veya sezeryan esnasında çok kanamanız olmasın diye kesiyorlar korkacak bişey Yok
Kelebek36 Evet insan işte tedirgin oluyor sizin hangi genlerinizde pıhtılaşma vardı iğnenin dozajıda artmadı iğneye devam edicez bakalım inşallah hayırlısıyla evlatlarımızı kucağımıza alırız bazı yorumlarda coraspinin bebeğin ciğerlerine zarar verdiği için bıraktırdıklarını okudum da onu belki duyanınız vardır diye sormak istedim
Mesa33 Kelebek36 doğum yaptınız mı. Ben 33 haftalık hamileyim. Coraspini bırakmaktan korkuyorum siz bir sorun yaşadınız mı kaçıncı haftada bıraktınız
Gulmartin Mesa33 bana 33te bıraktırdı doktorum tabi herkesin farklıdır ama en fazla 36 da bıraktırılıyor genelde doğumda fazla kanama sorunu yaşanmasın diye
Deletedmom0010 Ezgky2323 çok sevindim Rabbim analı babalı büyütsün insllah ben daha 10 haftalık hamileyim ve bende sadece coraspin kullaniyorm bende insllah sağlıkla kucağıma alırım bebegimi
Ezgky2323 Deletedmom0010 çok teşekkür ederim darısı başınıza inşallah. Ben bundan önce 22 haftalık bebeğimi kaybettim kalbi durdu genetik test yaptırdım az da olsa pıhtılaşmam vardı o yüzden coraspin kullandım
Ezgky2323 Mesa33 hayır 34.haftada bıraktım ani bir doğum olur doğumda sıkıntı olur die bıraktırıyor doktorlar. Siz neden kullanıyorsunuz
Mesa33 Gulmartin evet öyleymiş benim MTHFR-C677T homozigot ve PAI-1-675İNS 4G 4g. Coraspini bırakınca iğnenin dozunu artırdı mı doktorunuz