Cnkuzu Canım ya hamilelikte grip kötü geciyor gecmis olsun. Benimde bu haftaya kadar sıklıkla mide bulantım oluyordu ama sukur bu hafta azaldı. Umarım seninde azalır artık 🙂
Cansummm Benim de ilk başlara göre bulantılarım daha iyi ama gene de her sabah ve ara ara çok bulantım oluyor ama şükür eskisi gibi değilim. Bunu dışında herşey yolunda şimdilik şükür.😊
Kubraozdemirr Cansummm benim de çok bulantım vardı ama bu hafta azaldı 🙏 ama hala fazla bişey yiyemiyorum midem almıyo
Cnkuzu Kismet olursa 2 hafta sonra cinsiyet öğrenince renkli ultrasonda bebislerimizi görünce mide bulantıları geride kalıcak sanırım 😊
SinemYldzSarmc Cok şükür bulantım hiç olmadı ama bel ve kalça agrısı beni mahvediyor dayanılmaz bir agrı😞
MelikeAkyzeliker SinemYldzSarmc ay o bendede çok kötü allah vermesin felçli gibi ayaga kalkınca bir kaç saniye yürüyemiyorum ağrıdan