Medmedomedine canim bende bir haftadır asagiya baski ve sanci oluyor 39+ 1 ikinci doğumum acikligim 1 cm oda eski dogumundan olabilir dediler nisan vs yok ama asagi baski 2 gündür daha cok arttı doktoe bu hafta dogar dedi insallah bakalım bol bol sicak suda duş alıyorum sguat yapmaya başladım az ayak aram açıldı yururken penguen gibi oldum bu hafta ,Allahim hepimize guzel normal dogumlar nasip etsin insallah kimseyi darda bırakmasın 🤲🏻