Eceyavuz geçmiş olsun canım.İnşallah sağlıkla sorunsuz bir şekilde kucağına alırsın.Benimde enfeksiyon değerlerim yükseldi zaten iyileşemiyorum da bir türlü doktor verdi kullanmak hiç istemedim ama tercih yaptım doktoruma güvendim ama yinede insan üzülüyor antibiyotik sonuçta.