Sevilay_Burak 5haftalık hamileyim doktorum kesenın görünmediğini söyledı böyle birseyşe karsılasanlar var mı kızlar
Tazeanne0134 Sevilay_Burak olabilir tatlım normal 7-8.haftada bile görünebilir korkma bi dahaki kontrolün ne zaman
Pcoslubiranne Sevilay_Burak kan verdiniz mi peki.Normal şartlarda 5 haftalikken gorulur Karindan kese.2500 de alttan da 5000 de goruluyor.Gec döllenme olmustur belki.
Mrwmrw 5 haftalık daha çok yeni olduğu için ultrason muayenesinde benimde görünmemişti,vajinal ultrasonla muayene edip öyle gördü. Öyle bir muayene yapmadı mi sana
Sedanur_2534 Bende 5 haftalık hamileyim. Ve benim de kesem görünmedi. Ve doktor dış gebelik olabilir dedi. 2 günde bir tahlil veriyorum bugün yine gideceğim test yapmaya
Sevilay_Burak Sedanur_2534 bn Perşembe ilk kontorlume gittim görünmedi cuma bi daha cagırdı cuma günü de görünmedi kan tahlılı istedi kan degerimde 700 cıktı 1000 degerın altında olursa görünmezmiş salı günü bi daha cagırdı görünmesse tekrar kan tahlıli yapacak
Sedanur_2534 Sevilay_Burak benim 2000 oldu ama gene göremediler. Bunun için takibe aldılar. 1 gün arayla 3 kere beta hcg test yapıp kan değerlerine bakacaklar. Oda normal mi değil mi diye
Zeyzey77 Sedanur_2534 hayır canım umudunu yitirme daha çok erken ve çok küçük . 7 haftaya kadar kese görünür
Momof2child Umudunu yitirme canim COK KUCUKDUR ONDANDIR HER INSANDA FARKLI OLABILIYOR BENDE USTTEN BAKDI GOZKMEDI ALTDAN BAKINCA BI HAYLI UGRAS SONUCU GORDK COKKKK KUCUKDU 3HAFTALIK