asli_35 Aldık aldık gün aldık. Sezeryan ile 8 kasim cuma sabahı Ayyy cok heyecanlı kavuşacağız sonunda saglikla gel annem. 😍😍😍
Fureya asli_35 ne mutlu 😌😌 benim evlilik yıldönümüm 8 Kasım çok istiyorum o gün doğurmak ama gelmeyecek gibi kızım 😊
asli_35 hilall02 insallah. Sizde sagsalim kavuşun ve burda tecrubenizi yazin lütfennnn cok merakliyim nasil olcak ne olacak heyecanliyim🤗
Zlmdemir asli_35 bizde 38 haftalığız ama sanki Cuma’ya kadar ancak duracak gibime geliyor.bugün çok fazla kasılmalarım var🙈🙈
asli_35 Zlmdemir bizde bugun tam 38 olduk. Insalalh cumaya kadar bekler banada bazen her an gelecek gibi oluyo. Hareketleri fazlalasti kemikleri batıyo artik😊
Zlmdemir asli_35 ayyy inşallah Canm ya bende en azından Cuma’ya kadar durmasını istiyorum.doktorum şehir dışına gitti çünkü.