ilaydaatala ikinci sezeryan imi gebelik şekerinden dolayı 37inci haftaya girer girmez oldum şükür bir sorun olmadı..sadece gebelik şekerim üç haftaydı bebeğin karnını vurmuştu devlete gittiğim doktor farketmemiş ti özelde fark etti sonra devlete acil sezeryan oldum.tek sorun bebeğim in kocaman bi göbekle doğması oldu..