Starbebe bn ilk hamile oldugumu öğrendiğimde cok övüldügü icin gittim randevu saattimden 2 bucuk saat sonra aldi ve icerde siraya girip tansiyonunu falan ölçuyolar. Yine aynı hastanede Erkan Beye gidiyorum 37 haftadayim normala sicak bakmadi. Hastane geneli bence normale sicam bakmiyolar.