Mutlu_anne20
Arkadaşlar 8+5 günlük hamileyim bugün doktora gittim bebeğimi ilk kez gördüm ultrasonda fakat doktorum bebeğin eli ayağı daha belli değil dedi ve yumurtalığımda kese kadar büyük kist olduğunu söyledi ilaç tedavisine baslıyoruz kist bebeğe zarar verirmi sizce . Kalp atışını duydum çok şükür .