Aycacelik Merhaba arkadaşlar İlk defa bir soru soruyorum ama hamileliğin de miyomu olan var mı. Şuan 13 haftalığım ve doğum kanalında bir 2ye 3 cnm miyom var. Kanamam hiç olmadı bebek sağlıklı ama ileride sıkıntı olur mu böyle bir şey yaşayan var mı?
Tutku92 Aycacelik benim miyomum var, ben de 13 haftalığım ama doktorlar bana hamile kalmanda ve doğurmanda sorun olmaz demişlerdi. Sıkıntı yok yani. Rahatsız etmiyor beni. Rahat olun
Nihalcakmak58 Aycacelik canim kizkardesimde vardi hamileliginde hic bi sıkinti gecirmedi zorunlu sezeryan olmustu ameliyat esnasinda miyomuda alindi bi problem olmadi..