burcis tabiki de öyle.. o sağlıklı olsun da gerisi mühim değil☺️ Ayrıyeten çok iyi bilirim o duyguları , tedaviyle oldu gebeliğim benim de. Bilirim olmayanların çaresizliğini. Sadece doktorda böyle ilerleme diyor ben normal olarak biliyordum 5. Ayda 5 kilo almayı. Ama doktor biraz kızınca benim de moralim bozuldu. Zaten biraz balıketliydim bide böyle olunca ister istemez insan takılıyor hormonlarında verdiği etkiyle ☺️