Deletedmom6 aldığımız tatlı 2 gün öncesinin tatlısıydı ama dolaptan hic cıkmadı nerdeyse iste yedim üstünden geri koydum dün gece de uykulu uykulu unutmusum dısarda yerken canım cok istedi heralde ki eşkisini alamadım sonradam farkettim bi an cok korktum hala da korkum devam ediyo inşallah dediğiniz gibidir umarım bişey olmaz 😭