Adile_demr Benim gibi 13 ve 15 kasim arasi regl bekleyen warmi insallah olmayiz da hamile kalmis oluruz
Suheyla19A Adile_demr rabbim gönlüne gore versin bi hamile olarak icimden bian sana dua etmek geldi insallah bu ay çift cizgiyi görürsün mutluluktan havalara uçarsin 😊👶
Mrssahin Adile_demr ben ✋🏻 15ini bekliyorum ama aslında gelsin istemiyorum 😁 inşallah gebelik vardır🙏🏻
DiplomaliEvHanimi Adile_demr Ben 13 Kasım’ı bekliyorum 30 ya 31 Ekim’de kahverengi leke geldi iki gündür normal akıntıya döndü sabırsızlıkla gecikmeyi bekliyorum💙🤭
Buse_ilkim DiplomaliEvHanimi canım bi kaç kez postlarına girmiştim de burda da görünce merak ettim regl oldun mu inşallah olmamışsındır
Snszasla Adile_demr 🙋♀️Bende 13 kasım ı bekliyorum sağ kasık agrısı ve ara da bir de mide bulantısı oluyor bakalım neler olacak belkide psikolojiktir 🤷♀️
Minikkus098 Snszasla bende de gece bulantısı kendimi hiç ümitlendirmek istemiyorum ama gece olduğunda 2 gündür midem yanıyo ve bulantı oluyor
Snszasla Minikkus098 bende o yok çok şükür ama afedersiniz idrara çok sık çıkıyorum gece olunca ama yinede kendimi hamileyim diye ona odaklamak da istemiyorum
Deletedmom0510 Benimde bu geceden sonra adetime 4 gün var ve bugün 2 kere peçeteye çok az kahverengi akıntı gibi geldi.Gögüslerim çok hassas 4 5 gündür, ara ara bacak ve belime de ağrı giriyor🤷♀️ bugün adet olurum diye bekledim hafif karın ağrısıyla ama olmadım.Hadi hayırlısı hepimiz için...😊
Havvasavran Yumurtlama gününden kaç gün sonra idrar testi yapmalıyız acaba? Benim 31ekim yumurtlama günümdü
Adile_demr Havvasavran benimde oyleydi bende bilmiyorm ne zaman yapacagimi anca 3 gun kala falan bi twst yapmayi dusunuyorm