Ben devlette yaptırdım.Herhangi bir ücret alınmadı.Ultrasona giriyorsun,birde kan veriyorsun.1 hafta olmadan sonucu açıklanıyor.Yanlız devlete gitmeden önce gitmeyi düşündüğün hastaneyi ara İkili test yapıyor musunuz diye.Bazı hastaneler yapmıyor çünkü..