utnuspirinc Folik asit icmeyen var mi yada icen arkadaslar hic duydunuzmu icme yaramaz olur cocuk diye
Hatice_mustafa utnuspirinc Ben hamileliğim de doktorumun verdiği hiçbi hapı almadım ve kullanmadım canım.
Sirin_beyza utnuspirinc saçmalık bence ben hamilelik 3 ay önce basladım 8 aylık hamileyim halen kullanıyorum yaramaz olacak olan ilaç içmesende olur batıl inanc
Sirius223 utnuspirinc bu tarz seylere inanıp kullanmamazlik gibi bir durum da bulunmayin. Kaldi ki folik asit çok önemli. Merkezi sinir sistemi anomalilerini azaltıyor. Vücutta depolanmadigi için ise günlük alınması gerekiyor.
Gizemkara21 utnuspirinc Sanmıyorum ya öyle şey mi olur 😀 eskiden annelerimiz hiç kullanmazdı hepimiz birer yaramaz olmalıydık ☺️
Babyone Golık asıt hayatı onem arzeder lutfen kullanın. Bu sebeple cocugunuzu bazı anomalılerden korumus olursunuz. Hurafelere de ınanmayın. Saglıklı gunler
utnuspirinc Babyone cok tesekkur ederim cevap icin bende bu sekilde düşünüyorum ama doger anneler ne dusunuyor ogrenmek istedim 😊
Yesimbahat İlk hamileliğimde kullandım ikincisindede kullanıyorum. Bu tarz vitaminler hem sizin hem de bebeğin gelişimi için çok önemli. Yaramaz yada sakin olması fıtratı ile ilgili aldığınız vitaminlerle ilgisi yok. Doktorunuzu dinleyin bence boş konuşan insanları değil🥰☺️☺️☺️
utnuspirinc Yesimbahat Yesimbahat cok teşekkürler cevap icin bende bu sekilde dusunuyorum gercekten hangi doktora gitsem icmelisin mutlaka dedi ama iste etraf insanin kafasini karıştırıyor😕diger annelerin dusuncelerini bilmek cok guzel 😊
Bebisimyolda utnuspirinc ilk defa sizden duyuyorum kim soylediyse fena sallamis hatta hamile kalmadan once icilmesi tavsiye ediliyo bebek icin cok yararli
Tuuce7 Ben de de kan hastalığı var . Multivitamin vs içemiyorum alerji oluyorum, yasak. Ben de içmiyorum diye üzülmüştüm, ama doktorum bayaa teselli etti.