Mihrapozkann Merhaba hanimlar 38+3 hamileyim pazartesi kontrolüm var acaba ne diyecek doktorum en son 37+2 de gitmiştim sancı filan yoktu şimdi adet ağrısı gibi alt karnımı ve sırtımı yoklayan bi ağrı var ve kaburgamin alti cok batiyor neden acaba artık doğurmak istiyorum hersey zor geliyor oglusum bi an once gelse keske ne nisan ne su bişey yok 😁❤ sizler ne durumdasiniz❤❤💙
Yagmurceren0 Mihrapozkann aynen benımde en son 37+4 te muayene oldum hıcbı belırtı yoktu suan 38+1m adet agrısı gıbı belımden gırıyor kasıklarımda agıyor cok heyecanlıyımm ya bian once dogsun ıstıyorum bende cok sabırsızımm carsamba gunu kontrolum var ☺️☺️
Elifyor Mihrapozkann canııııımmm 😄😄 beklemedeyiz bakalım bana da bazen ağrı geliyor geçiyor ama onun haricinde hiçbir belirti yook sabırsızlanıyorum bende 37+4 olduk 😄😄
Mihrapozkann Yagmurceren0 ay hadi sağlıkla kucaklariz insallah bebeklerimizi çok sabırsızim çok heyecanlıyım ❤❤
Mihrapozkann Elifyor son zamanlar niye geçmez ki anlamiyorum zaman sanki durmuş sağ salim kucaklayalim bebeklerimizi insallah 💙😍