Selda-ceken Kızlar nasıl ve nerden bAşlasam bilemedim o kadar çok normal doğum istedim ki anlatamam herşey normal gidiyordu 39 haftaya kadar gayet iyi geldik sadece ilk 4 ay migde bulantım kusmam çoktu işten çıkmak zorunda bile kaldım migdem küçüldü kusmaktan ve yiyememekten 88 kilo ile hamile kaldım 85 kilo ile doğuma girdim 4 ekim cuma günü dışardaydım gezdim çok rahattı hamileliğim karnım hiç yoktu hamile olduğum belli değildi zayıfladığım için 4 gün öncesi çatı muayenem yapıldı ve kanamam geldi 4 gün sürdü cuma gece evime gelip uyudum ama karnım hep kasıldı doğuracağımı hissettim ama sancım asla yoktu sadece kasılma çocuk içimde bir nevi top gibi oluyordu cumartesi gününde eşimin ewimize 1 saat uzak bir Otelde iş semineri vardı bir nevi eğitim eşim cumartesi pazar ewde Ama gün seminer olduğu için katılmak zorundaydı kasılmalarım sabaha kadar devam etti ama uykum o kadar tatlı geldi ki hastaneye gitmedim sabah 6 da kalkar giderim doğumsa eşim kalır değilse gider diye düşündüm ama uykuya kalmışım uyandığımda saat 8 di eşim kalktı hazırlandı dedim bak ben bugün doğuracam gelsin artık falan diye şakalaştık o gitti ben uyumaya devam ettim saat 10 civarı soluma döndüm bişey geldi sanki çişimi yapmışım gibi dedim heralde çişimi yaptım ilk bebeğim bu arada kalktım tuvalete gittim iç çamaşırım sırılsıklam tuvaletimi yaptım ayağa kalktım su boşalıyor bacaklarımdan direk anladım evde tekim asla panik yapmadım kayınvalidemle aynı binadayız o bana kendi hikayesini anlatmıştı suyu geldiğinde aniden panik yapıp kalkmış çocuk ters dönmüş ve sezaryen yapmak zorunda kalmış bu benim aklımda olduğu için çok sakin davrandım asla panik yapmadım aradım bize geldi dedim suyum geliyor heralde baktı ewet dedi bu arada kanama devam tamam dedim girdim güzel bir duş aldım hiç sancım yok doktorumu aradım o gün izinliydi git ebeler baksın dedi annemi aradım annem geldi eşimi aradım dedim panik yapma suyum geldi yavaşça gel tamam dedi hastanede bi sokak altta giyinmem duş almam yarım saati buldu Bu arada karşı komşumu çağırdık hactan yeni geldi Meryem ana otu getirmişti onu verdim suya koyduk o okudu hastaneye gittik eşim bizden önce hastaneye varmış tabi ❤️bu arada her yer göl sular Çeşme gibi boşalıyor ayağa kalkınca ebe alttan kontrol etti 1 parmak ucu açıklığın var dedi nst ye bağladı 0 sancı 2 gün öncesi 100 80 falan çıkıyordu sancım ama ben hissetmiyordum suni yememek için kendi sancımı bekledik hep doktorum geldi saat 12 oldu baktı ultrasonla suyun çok azalmış bitmiş gibi dedi ama benekler 24 saat dayanır bekleyelim akşama kadar sancını dedi tamam dedim ewe gönderdi beni 3 te gel dedi ewe geldim ewde 15 kişi kahvaltı o bu tekrar hastaneye gittik ama su hala geliyor gelen parmak atıyor afedersiniz giden parmak açılma yok sancı hala 0 saat 5 gibi suni baglıycaklardı ama kesin normal doğurursun diyemem sancım yok açılma yok ve çatımın üstü darmış suyumda yok bitti düşün taşın dedi eşimle konuştuk normal dogurcan dedi bende korkmaya başladım suni alcam çatı dar su yok dedim Sezeryan yapalım hayır dedi tamam dedim o ara suni sancı serumunu getirdiler sonda getirdiler nefret edilesi bişey canımı çok yaktı doğumdan sonra o kadar acı çekmedim yani lavman yaptı tam sancıyı takcaktı eminmisin dedi ebe zor olcak değilim dedim herkes başımda sezeryan ol diyor açıklığın yok Çatın dar suyun yok bebek susuz kaldı zaten sondanın verdiği yanma acı bu arada sezeryan doğum hikayelerini bile okumadım asla Bilgim yok korkuyorum ameliyattan kuzenim vardı yanımda açtı gösterdi ameliyat yerini hiç bişey yok dedi korkacak anlattı ve sezeryana döndük 7 de ameliyata aldılar doktorum girdi çocugunu görmek istermisin yoksa bayıltalım mı dedi tabiki Görcem dedim en sevdiğim hasta tipi dedi orda hemşire form dolduruyor yaş kaç kaç kilo aldın falan kilo almadım dedim inanmadı doktorum dedi ewet almadı örnek hasta🤣 herneyse sipinal oldum belden ama tek bacağım uyuştu tek bacağımı oynatıyorum sakın kesmeyin diyorum hissediyorum şaşırdılar oynat diyorlar parmaklarımı oynatıyorum sol tarafın beklediler kaldırmaya çalış dedi kalkmıyor balyoz gibi ama parmaklarımı oynatıyorum sonra başladılar ama bi sessizlik zorlanma hissediyorum karınım çok kaslıymış resmen güç denemesiyle almaya çalışıyorlar çocuğumu 7 30 da oğlumun sesini duydum Doktor dedi parmaklarımı hissetmiyorum çok kaslı etin çok zor oldu Hep okurdum mis gibi bir koku diye derdim saçmalıyorlar kanlı bir yerden pis çıkıyor nasıl güzel koksun onlara öyle geliyor falan diye ama öyle değilmiş nasıl efsane bir koku yayıldı mis mis cennet dedikleri resmen ürperdim kokudan yanıma verdiler fotoğraf çekildik dikişlerim atıldı gülerek girdim gülerek çıktım hiç doğurmuş gibi değildim kapıda 15 kişi odama çıktım çocuğumu getirdiler sütüm hemen geldi emzirdim 2 gün hastanede kaldım ilk kalkış gerçekten çok zor sakın yere bakmayın tavsiye bol yürüyün ben yapamadım çok fazla gazlıydım çocugumada geçti şuan🥺 2 gün sonra ewe geldim ve asla oturmadım yatmadım kendi işimi yemeğimi misafirlerimi kendim karşıladım oturunca yatınca dikişlerim acıyordu ama ayakta gezinirken hiç agrım yoktu şimdi 28 günlük oldu yanımda Uyuyor hayal gibi o kadar güzel bi duygu ki rabbim isteyen herkese nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın bu duygudan mahrum etmesin 🤲 çok çok uzun oldu hakkınızı helal edin 🤣 ama ben uzun hikayeleri okurdum Hep o yüzden her detaya girdim 🤣🥰 hayırlı doğumlar diliyorum