Tugbaklc
24+5 haftalik hamileyim. Ne yemek yiyebikiyorum nede başka bisey midem.bulaniyor hiç bu haftaya kadr olmuyordu duzellmişti sanki midem.tok.gibi sis ve nefes almakta güçlük çekiyorum derin nefes ihtiyacı duyuyorum 2. Gebeligim kizimda da olmuştu ama sanki 30 haftadan sonra bunda daha mi erken yukarı cıktı anlamadım.yasayanlar var mı 🙄 yemezsemde tansiyon yerlere düşüyor ne yapıcayapicam şaşırdım 🤦🏼♀️