kader_ugur Allah korusun bişey olsa kendini gösterir. Kötü şeyler düşünmeyin. Dediğim gibi ilk gebeliğim benim de beş aylıkken anca hissettim o da öyle büyük tekme değil minikbaloncuk patlıyor gibi yani minicik bağırsak hareketi gibi bence. Göbeğim de geç çıktı beş aylık olana kadar eski pantolanlarımı giydim. Zamana bırakın doktorunuza güvenin dediklerni yapın burada okadar yanlış yönlendiren oluyor ki herşwye inanmayın. Sağlıcakla doğuralım bebişlermizi kucağımıza alalım inşallah🥰🤗🙏🏻