Aysgl0404 Canım ben özel ultrason merkezinde yaptırdım.Radyoloji uzmanıydı doktorum.1saat 15dakika kadar sürdü.Biriyle gitmene gerek yok senin tercihin yani.Uzun sürdüğü için biraz üşüdüm ben ayaklarına çorap giy mutlaka,üstüne de hırka al terlersen çıkartırsın ama göbek açık ve jelli olduğu için bi süre sonra üşünüyor.Bebeğin iç organlarına bakılıp kemik ölçümleri yapılıyor,organların hepsine giden damarlar tek tek inceleniyor kan akışı normal mi bakılıyor,kordon kontrol ediliyor,yarık damak tavşan dudak var mı diye bakılıyor,kalbin odacıklarına ve beyinin loblarına bakılıyor.Bunun yanısıra benim kendi bçbreklerime rahmime mesaneme de baktılar.Çok şükür sağlıkla çıktık.Darısı başına olsun.Sağlıkla al bebeğini kucağına.